Tjoff blogt

maandag, maart 03, 2008

Gezondheid: gewoonten, plannen

Jochei! Ik heb me ingeschreven voor de 20 km door Brussel.
Lees hier m'n fantastische avonturen van de 20 km van vorig jaar.
Het was al van de 10 km Gaston Roelants geleden dat ik nog eens gaan lopen was, wat heel erg lang voor mij is, maar gisteren bracht ik daar verandering in door op 't gemakje een rondje Watersportbaan te doen. Tegen alle verwachtingen in ging dat rondje heel erg vlot. De zin om nog eentje erbij te lappen was enorm groot maar m'n verstand gebood me om het toch bij ééntje te houden om de kans op blessureleed te verkleinen. Terug rustig opbouwen is nu de boodschap. Als ik vanaf nu 2 à 3 keer in de week ga lopen zal ik tegen 27 mei scherp staan voor die 20 km.
Verder sportieve plannen omvatten:
  • 2 keer in de week zwemmen
  • 3 keer in de week powertrainen (gewichtheffen)
  • 2 à 3 keer in de week lopen (1 korte, 1 middelmatige en 1 lange training)

Kanniemisse, als ik me daaraan houd. Dit blog zal me helpen om gemotiveerd te blijven, nè. "Publish", knal, erop.

___________________________
Volg hier mijn foodlogs (masterplangewijs)

Labels: , , , , ,

4 reacties:

  • Tip: iets harder trainen en maken dat je klaar bent tegen 25 mei :-)

    Door Blogger Lien, Op 3/03/2008 10:40 p.m.  

  • blij te horen dat je het terug gaat opnemen, zou zonde zijn om dit zomaar te laten vervallen. Succes!

    Door Blogger C-life, Op 3/04/2008 8:25 a.m.  

  • @lien: mja, indeed, 't is de 25ste :-)

    @c: ja, 't werd eens tijd dat ik er iets aan deed, anders geraak ik nooit aan die sixpack om deze zomer mee te stoeffen.

    Door Blogger Tjoff, Op 3/04/2008 11:24 a.m.  

  • Ik wens je alvast veel succes met de voorbereidingen en wie weet ben ik op 25 mei in Brussel om u en andere sportievelingen aan te moedigen. ;)

    Door Blogger Linn, Op 3/05/2008 12:53 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage