Tjoff blogt

maandag, mei 14, 2007

Waarom...

  • ...ik de laatste tijd minder blogde: omdat ik meer tijd stak in dingen waarin ik eindelijk eens wat tijd had moeten steken en dat dan ook deed. Dingen zoals daar zijn: niet bloggen maar rusten, niet achter m'n pc zitten maar gaan lopen, niet in de luie zetel of stoel zitten maar sociaal contact aanzwengelen (krijg je trouwens geen zwengelknie van).
  • ...ik van plan was om een artikel te schrijven met de titel "in het passeren" maar dat uiteindelijk niet deed: omdat ik uiteindelijk in mijn bedje gekropen ben vooraleer ik aan het artikel kon beginnen en dat al bij al eigenlijk totaal geen goed idee vond daar het gewoon ging over het feit dat ik vrijdag een VB'er tegenkwam die naar een andere VB'er op gigantisch grappige doch janetterig schouderklopjesachtige wijze *wansmaak* riep: "haha, en breng dan maar uw leeuwenvlaggen mee eh"
  • ...ik de laatste tijd nogal stevig trainde door te lopen, zwemmen en fietsen: awel, omdat het aanstaande donderdag zover is he, de 10 km door Gent.
  • ...ik vorige week dinsdag stevig gelachen heb: omdat de cocktail van de Lunatics & the Fluffy Suicide Bunnies in Le Bal Infernal gunstig werk verricht op de lachspieren.
  • ...ik gisteren ging bowlen: omdat ik dringend nog eens moest socializen met een paar Duitse collegae (collegae is trouwens een mooi geleerd woord)

Labels: , ,

2 reacties:

  • Check this! http://alisher.city.tomsk.net/shared/bunnies/

    Lachen met die konijnen!!!

    Door Anonymous Anoniem, Op 5/16/2007 1:32 p.m.  

  • Niemand die je dat ooit kwalijk kan nemen. Hoewel ik het stukje van die VB'ers graag had gezien, 's altijd lachen met die mannen.

    Door Anonymous Anoniem, Op 5/21/2007 12:03 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage