Tjoff blogt

donderdag, juli 05, 2007

In lijn

Bijna in lijn met mezelf maar ik ben er nog niet en als ik er dan uiteindelijk zal zijn, zal ik zien dat het pad verder loopt.
Nee, niet zot aan het worden, gewoon wat meer zelfkennis aan het opbouwen.
Misschien moet ik binnenkort op retraite. Tussen de paterkes gaan leven voor een maand ofzo, met rust gelaten worden en dan ontdekken en beseffen dat eenzaamheid niet bij mijn persoonlijkheid past. Hier op volgend plannen maken en overtuigd zijn dat dat echt wel de weg is die ik wil volgen om dan iets later die plannen aan te passen en daardoor een kleine crisis doormaken om de tijdscirkel rond te maken, als de slang die in zijn staart bijt.

Labels: , ,

3 reacties:

  • Iedereen maakt dit mee! Als dit een steun kan zijn in je zoektocht!

    Door Blogger C-life, Op 7/06/2007 9:33 a.m.  

  • Oei oei, 't is alsof het echt catharsistijd is hé... Persoonlijk vind ik dat altijd minder fijne tijden maar het is natuurlijk wel zo dat je er meestal beter uitkomt.

    Door Anonymous Anoniem, Op 7/06/2007 7:40 p.m.  

  • Tjoffke, me.. always in for some talks, maar da weet ge ondertussen wel al

    Door Anonymous Anoniem, Op 7/06/2007 7:45 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage