Tjoff blogt

maandag, oktober 08, 2007

Fatboy


Zaterdagnamiddag ging ik op jacht door Gent. Ik moest en zou een oplossing vinden voor mijn zetelprobleem. Vrijdag nam ik de beslissing dat ik me een Fatboy zou kopen aangezien die makkelijk in allerlei bochten te duwen valt. De kans dat ik die dan uiteindelijk in m'n huisje naar boven zou krijgen, leunde dan alvast wat dichter aan bij de realiteit.
Vrijdagmiddag sprong ik binnen bij "Monsters with an attitude" aan het Sluizeken in Gent. Vriendelijke mensen aldaar. Hun Fatboy's hadden niet direct de kleuren die me aanstonden maar blijkbaar hadden ze nog een rode ergens op stock staan. De zaterdag kon ik die dus komen halen. Aangezien één Fatboy nogal weinig is in het onwaarschijnlijke geval ( ahum..:) ) dat iemand op bezoek zou komen, kocht ik een tweede (cobaltblauwe) in de "Interior" aan de Brabantdam.
Dat het een goed product was, wist ik doordat de sympathieke mens van de "Goldstar" het mij vertelde. Met pijn in het hart legde hij uit dat zijn winkel het product niet meer verkocht daar hij klachten kreeg van de fabrikant dat zijn prijs telkens te laag was.
Zo'n Fatboy is inderdaad redelijk overprijsd me dunk. 169 EUR 't stuk is niet niks.
Maar toch, gisterenavond heerlijk genoten van een filmpje, zittend in m'n blauwe Fatboy. Zaterdag ben ik ook eens binnengesprongen bij de Weba voor een rood antracieten bijzettafeltje en een babykleurig plastieken kastje met grappige fluohandvatjes om nog wat gerief in op te bergen.

En o ja, dit nog: de vrouwe kreeg ik er niet bij, bij de Fatboy's.

Labels: , ,

8 reacties:

  • aaahh, the lazy sundays kunnen op een prachtige manier weeral doorgebracht worden... ziet er super handig uit!! Maar ik zou me nooit zo zetten als dat madammeke daar zit... zou meer de lazyhouding aannemen. Ik moet er geen tekening bijmaken... Ik zal het eens komen uittesten!

    Door Blogger C-life, Op 10/08/2007 12:24 p.m.  

  • @c: Altijd welkom. Er is zelfs nog Leffe :-)

    Door Blogger Tjoff, Op 10/08/2007 3:59 p.m.  

  • Wij hebben sinds een half jaar ook een Fatboy. We zijn er supertevreden over. 169 euro lijkt wel veel geld, maar geloof me, het ding is onverwoestbaar. Talloze kinderen hebben er al op staan springen en de Fatboy is nog als nieuw.

    Door Blogger yab, Op 10/08/2007 4:17 p.m.  

  • @yab: toch blij te weten dat m'n zuurverdiende centjes in een goed product geïnvesteerd werden :)

    Door Blogger Tjoff, Op 10/08/2007 5:09 p.m.  

  • ik vond ook de gewenste kleur niet, en heb m dan maar online besteld.
    binnen 3 dagen had ik m thuis.
    www.zabadoo.be is aan te raden.

    Door Anonymous Anoniem, Op 10/08/2007 5:49 p.m.  

  • Quatuor.be is ook een oplossing (jammer genoeg in frans)...

    http://www.quatuor.be/fiche-salons-fatboy-fatboy_original-1-f1v-49060788.html

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/19/2007 10:03 a.m.  

  • @denis: ja, maar de prijs van de Fatboy is overal dezelfde dus veel maakt het niet uit.

    Door Blogger Tjoff, Op 12/19/2007 10:08 a.m.  

  • Als verdeler van fatboy moet ik zeggen dat wij eveneens erg tevreden zijn van de producten. Elk individueel product van fatboy heeft zijn eigen kenmerken, pluspunten, ...

    Prijs kwaliteit zit je in een hogere klasse maar dat mag wel betaald worden voor deze proucten naar mijn mening.

    De fatboy zitzakken zijn trouwens een zeer opkomend product !

    Algemeen zeer tevreden !

    Door Anonymous Anoniem, Op 11/22/2008 11:11 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage