Tjoff blogt

donderdag, oktober 04, 2007

Mijn thuis, mijn bloggen


Hmmm...misschien moet ik eens wat vaker thuis zijn. 't Zou alvast het bloggen ook ten goede komen.
Langzaam maar zeker komt alles op z'n pootjes terecht. Topprioriteiten zijn echter nog steeds domicilie, brandverzekering, plaatsbeschrijving en een zitmeubel om in door te zakken.
Zaterdag trouwens terug naar de Ikea gereden om de zetel, die voor beluikhuisjesland veel te groot bleek te zijn, terug te brengen. Gelukkig kon ik rekenen op M.'s inpakcapaciteiten om zo het gevaarte veilig en in als-nieuw-staat terug te brengen.
"Een bon om iets nieuws te kopen of cash?" vroegen ze mij.
"Eu...cash?"
"Dat is mogelijk."
Om toch niet het gevoel te hebben dat het heen en weer gerij naar de Ikea zinloos was, kocht ik wat diepvriesmateriaal van "Ikeafoods" om daarmee mijn diepvries vol te proppen.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage