Tjoff blogt

maandag, augustus 27, 2007

Desserts, baby's en sport

Heb ik al verteld dat mijn lijf verschrikkelijk spierpijnig aanvoelt vandaag? 't Is echt, 't is pure agony. Daar zal het weekend, en dan vooral gisteren waarschijnlijk wel voor iets tussenzitten, peins ik.
Gegeten dat ik heb, maar gegeten, niet normaal. Vrijdag was het nl. dessertenbuffet @ K. en P.'s place in de Hofstraat. Een ruim gamma aan overheerlijke desserts. Mijn favorieten: de kaastaart en de tiramisu, meerbepaald de tiramisu waar ook speculoos aan toegevoegd was, yummie, jawel!
Rond een uur of 2 zakte ik af naar M.'s place alwaar ik gelijk een blok in slaap sukkelde, bleef slapen en tenslotte ergens de zaterdagnamiddag ontwaakte.
's Avonds stond, ergens in het verre Beervelde, een babydrink van Lars, zoon van S. & W., op het programma. 't Is ondertussen al van december geleden dat hij geboren werd.
Mijn hongerige maag juichte van vreugde toen m'n ogen een buffet van quiches en belegde halve sandwiches gadesloegen en m'n oren dit zinnetje opnamen: "Pakt maar é!"
Samen met een fles La Chouffe en twee Keniaanse pintjes was dat de perfecte pretmaker van de avond. Dit uiteraard in combinatie met leuke gesprekjes met mensen die ik al 'n tijdje niet meer gezien had.
Thuisgekomen (zo rond een uur of 2) zette ik een afleveringetje Battlestar Galactica op en sukkelde ik in slaap om vervolgens 14 uren later in diezelfde zetel te ontwaken. Na 130 pushups (4 reeksen: 40, 30, 30, 30), tooide ik me in m'n looptenue en begon ik aan een loopje richting Coupure. Vervolgens sloeg ik linksaf aan de Nieuwe Wandeling en zette ik m'n tocht via het vernieuwde stadspark verder. Vervolg van het parcours: stukje ring, Bourgoyen (ingang Grutto), richting R4, vernieuwde pad door de Bourgoyen tot Mariakerke, Zandloperstraat, richting ouders, 1 hour break om een biefstuk met frieten en tomaten en sla te eten (yum-yum!), richting R4, richting Watersportbaan, einde cirkel.
Resultaat: 14 kilometer en dus precies gelijk overal spierpijn vandaag.

Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage