Tjoff blogt

dinsdag, juli 29, 2008

Tegenwoordig

Tegenwoordig

"Er zit een sprinkhaan in uw haar".
Ik: *schudde schudde* al Tjoff doende wijze.
"Ik hoop dat ze het overleeft, dat verdient ze nl. echt wel."
Waarom weet ik echter niet maar het houdt alleszins m'n aandacht weg
van waar het in het leven echt om draait. Waar het in het leven echt
om draait is echt wel belangrijk. Ik probeer daar tegenwoordig toch
niet teveel mee bezig te zijn. Tegenwoordig ben dus vooral met het
niet teveel bezigzijn bezig.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

3 reacties:

  • Waar draait het leven eigenlijk echt om? Of is dat een domme vraag?

    Door Blogger Linn, Op 8/01/2008 8:25 p.m.  

  • Nee, da's geen domme vraag.
    Waar het om draait is om gewoon goed te zijn voor iedereen, onafhankelijk van het feit of dat wederzijds is. Verder is het belangrijk steeds doelen te stellen, word je trouwens gelukkig van.

    Met dat laatste ben ik de laatste tijd minder mee bezig. Tijd nl. voor een beetje "sluimerperiode".

    Da's het dus in grote lijnen he. Waarschijnlijk dacht je dat ik flauw ging doen en niet ging antwoorden, ha, niet dus! :)

    Door Blogger Tjoff, Op 8/01/2008 8:30 p.m.  

  • Ik had inderdaad geen antwoord verwacht. ;)

    Bevredigend antwoord trouwens.

    Door Blogger Linn, Op 8/02/2008 2:10 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage