Tjoff blogt

maandag, maart 05, 2007

100

Het zat er al een tijdje aan te komen en nu is het effectief zover: het honderdste "artikel" op dit weblog is een feit. Hoewel totaal onbelangrijk voor deze wereld vond ik het toch het vermelden waard. Het is onmiskenbaar een flinke prestatie om als eenzaam (=in dit vergetelhoekje van het interweb geduwd) blogger het toch maar gedaan te krijgen. Discipline, inspanning en het graven tot in het diepste van m'n ziel brachten me uiteindelijk, tegen de eigen verwachtingen in, toch aan nummer 100.

Om dit te vieren dacht ik aan "tijd voor verandering" en maakte ik vandaag zo'n "flickr"-ding aan, waarvan je 3 at random foto's in de rechterbalk kan gadeslaan, klik er desnoods op, toe...

Nog meer verandering uitte zich in het afzetten van de comment moderation:



Dat wil dus zeggen dat die sexy vuilpraterij die ik van alle vrouwelijke commentaargeefsters ontving nu ook door d'andere kan gezien worden zonder dat ik dat moet goedkeuren. Dat wil dus ook zeggen dat die gasten die allemaal op mijn "muile" willen slaan omdat hun lief constant over mij bezig is hierdoor ook door de massa geïdentificeerd kunnen worden zonder dat ik daar iets aan kan doen.

Mij vaak afvragend hoe het allemaal ooit begon, gebruikte ik de wereldbefaamde "WayBack Machine", een grote internet archive website, en begon ik te zoeken naar vorige versies van deze site.

Enkele merkwaardige indexeringen:

  • 11 januari 2003



    Triestige site, als ik 't me goed herinner had ik de domeinnaam pas eind 2002 gekocht.

  • 11 april 2003



    Een eerste deftige lay-out die uiteindelijk stand hield tot oktober 2006 toen die vervangen werd door dit blog.


Echt wel geestig die "WayBack Machine". Hier heb je bvb. de eerste keer dat Gentblogt.be werd geïndexeerd:



Ter voorbereiding van dit artikel nummer 100 ben ik ook nog serieus beziggeweest met 6 km te gaan lopen om te voelen dat ik leef en dat het bloed keisnel door mijn aderen pompt.

Interessante data voor andere lopers:
Tijd: 33 minuten 34 seconden
Afstand: 6 km
Cal: 638 kcal
Vet: 25% Fat
Max. hartslag: 183 bpm
Gem. hartslag: 174 bpm

Labels: , , , ,

5 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage