Tjoff blogt

zondag, maart 04, 2007

Koken + strandwandeling

Dit weekend ben ik:

  • vrijdag mogen gaan genieten van een afscheidsdrink in "De Brouwzaele" van een collega die binnenkort voor (minstens) 3 jaar New Hampshire in de US onveilig gaat maken
  • door mijn late arrival een ex-collega, waarmee ik mailsgewijs had afgesproken, ontlopen
  • een paar uur later op de terugweg naar huis tijdens een tussenstop een filosofisch gesprek beginnen aanknopen met maten P. en A.
  • hierdoor pas rond 5u zaterdagochtend thuisgekomen
  • in de zetel wakker geworden, ontdekkend dat de pizza die ik rond 5u in de oven had gestoken reeds afgekoeld was
  • die pizza toch nog beginnen verorberen
  • zaterdag nogal laat wakker geworden
  • samen met Do lekkere pasta beginnen klaarmaken met heerlijke witte saus op Tjoffiaanse wijze



  • terwijl ik dit deed door Do op foto vastgelegd in extravagante kookoutfit



  • samen met Do en travellers C. en U. beziggeweest met het plannen van onze reis naar Brazilië
  • vandaag lang blijven liggen in m'n nest en op aandringen van Do naar Knokke gereden
  • in Knokke een fikse strandwandeling gaan maken
  • met m'n gsm beginnen prutsen om een neige strandwandelfoto te kunnen produceren



  • natte schoenen beginnen krijgen daar ik niet zo'n botten gelijk Doremie aanhad
  • in Duinbergen lekker gaan uiteten op Do's kosten :)
  • blij vast te stellen dat er nu ook een link naar m'n blog staat op http://www.weblogs-tegen-racisme.org/

Labels: , , , , , , ,

6 reacties:

  • 'k ben dan toch niet de enige die 'opofferingen' maakt :)

    Door Blogger Unknown, Op 3/05/2007 10:27 a.m.  

  • Inderdaad dat is wel een zware opoffering, een waar dilemma : in bed blijven liggen of in de auto stappen en naar de kust rijden? MmMM... though :)

    Door Blogger C-life, Op 3/05/2007 2:25 p.m.  

  • Trouwens Tjoff, is dat mooi keukenschortje ook uit de catalogus gehaald die we zaterdagavond bekeken hebben?

    Door Blogger C-life, Op 3/05/2007 2:27 p.m.  

  • Die kouskes onder dat schortje, ai ai ai :-D

    't Ziet er wel zeer zeer lekkere saus uit!

    Door Anonymous Anoniem, Op 3/05/2007 7:11 p.m.  

  • @San: :-)
    @Cé: nee, de die uit de Pabo zijn gemaakt uit latex
    @joke: chance dat 't geen sportkousen waren

    Door Blogger Tjoff, Op 3/05/2007 9:46 p.m.  

  • Opoffering? Meneer heeft tot 15u30 kunnen uitslapen, heeft op mijn kosten gereden naar een zee van zijn eigen keuze en op mijn kosten een drie-gangenmenu verorberd. Dat valt idd nogal mee qua opoffering mijn gedacht.
    Met die outfit sta je wel héééééééééééééééél sexy, die kousen mochten wel nog iets hoger opgetrokken worden :-)
    xxx

    Door Anonymous Anoniem, Op 3/06/2007 10:22 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage