Tjoff blogt

woensdag, mei 16, 2007

Morgen 10 km lopen

Morgen een zware, spannende dag voor de boeg: de 10,4 km van Gent. Maanden heb ik me er voor in het zweet gewerkt. Telkens die fiets op, 2 maal per week het zwembad in en 2 à 3 keer per week gaan lopen, alhoewel ik me niet strikt aan die planning gehouden heb.
De laatste keer dat ik ging lopen (vorige week vrijdag), deed ik 11 km in 58 min en dan moet u weten dat ik niet all the way gegaan ben.
Morgen neem ik volgende items mee:

  • M'n borstnummer:


  • Bon voor gratis gezonde hap:


  • Cadeaubon & T-Shirtbon:



Het plan is simpel: de eerste 15 minuten de hartslag onder de 177 bpm houden, daarna tot ongeveer 37 minuten die hartslag onder de 183 bpm houden en in het laatste stuk all the way gaan.
Het doel is iets minder voor de hand liggend (althans voor iemand zoals ik): finishen onder de 50 minuten.

Allemaal komen supporteren he, om 14:30u start ik aan het St-Pietersplein en ik hoop een klein half uurtje later langs de Coupure te passeren.
Ik ben al enkele dagen nerveus en 't betert er niet op. Slapen nu.

Labels: , ,

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage