Tjoff blogt

dinsdag, juli 10, 2007

De Tour vanop het dak

Vandaag tijdens de Tour met een paar collega's op een dak gekropen. Wat vooral grappig was, werd veroorzaakt door het plotse interview van Steven Lemmens van Studio Brussel. Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat ik steeds meer op Guido Belcanto begin te lijken. Uiteraard trekt dat mensen aan. Dit misschien deels door mijn weelderige haardos. Toegegeven, het interview schept de sfeer op dat dak.
Prachtig zicht trouwens op de Tour vanop dat dak. Spijtig genoeg lukte het niet om renners te herkennen, maar uiteindelijk zat de sfeer echt wel goed en daar doen we het echt wel voor.
Klik hier voor het interview.

Labels: , , ,

4 reacties:

  • éé das wijs :). Heb dat gisteren gehoord.

    Door Anonymous Anoniem, Op 7/10/2007 10:59 a.m.  

  • hoezo, probeer daar een of andere vip te scoren? en onzen tjoff dan?

    Door Blogger Fenna, Op 7/11/2007 3:54 p.m.  

  • of zei hij: wip?
    dan hopelijk niet met tjoff en liefst ook niet met mij, niet zo'n snelle jongen hé die interviewer...

    Door Blogger Fenna, Op 7/11/2007 3:55 p.m.  

  • Ik heb dat ook live gehoord. Geen idee dat jij het was. Gene gewone gij, maar dat wist ik al.
    Vraagje Tjoff...maak je reklame voor onze sponsorloop? www.sponsormij.be
    Bedankt zenne

    Door Anonymous Anoniem, Op 7/13/2007 10:58 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage