Tjoff blogt

dinsdag, maart 11, 2008

Door de Kennedytunnel

Juicht ende schreeuwt. Den dezen heeft zich bij wijze van voorbereiding op de 20km door Brussel ingeschreven op de Antwerp 10 miles, welke plaats zal vinden op 20 april te, rara, Antwerpen.
Het specialleke van dit jaar is dat het parcours door die vieze zwartgeblakerde kennedytunnel gaat. Fijn!
Vanzelfsprekend zie ik dat uiteraard compleet zitten. De trainingsdruk neemt toe. Hopla, ik ben al weg naar de Watersportbaan om een rondje te trainen.
___________________________
Volg hier mijn foodlogs (masterplangewijs)

Labels: ,

3 reacties:

  • Laat mij eens de eerste zijn om je succes te wensen!

    Birdy

    Door Anonymous Anoniem, Op 3/11/2008 7:23 p.m.  

  • Ah door de kennedytunnel!! Wat een ervaring, lijkt me wel wijs.. omdat je het zo gewoon bent om na 20-tal het daglicht terug te mogen aanschouwen! Succes!!!

    Door Blogger C-life, Op 3/11/2008 9:22 p.m.  

  • Ik ben bij wijze van training al een paar keer door de tunnel gelopen door de spits... spijtig van al die auto's.

    Het lijkt me een leuke wedstrijd, kijk er al naar uit.

    Door Anonymous Anoniem, Op 3/18/2008 3:44 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage