Tjoff blogt

zaterdag, juni 07, 2008

Dag 1: Gent -Doornik

Dag 1: Gent -Doornik

Vandaag vertrok ik een beetje veel later dan gepland, wat op zich niet
echt een probleem is daar ik dan waarschijnlijk teveel kilometers zo
gedaan hebben. Om 14:30u vertrok ik, na wat smalltalk (=handig om het
allemaal niet te emotioneel te doen lijken) tegen de teleatlassers,
richting Santiago. Ik kan nu al zeggen dat ik heel erg content ben met
m'n zadel. Geen zadelpijn deze keer. Vorige keer had ik al last nog
voor ik in Oudenaarde was maar nu ging ik door zonder tussenstop,
rechtstreeks naar Ronse. Vanaf Oudenaarde begon het landschap te
heuvelen en traden mijn poriën in werking. Ik wil niet weten hoeveel
zout zweet ik vandaag verloren ben. Gelukkig waren er een paar leuke
afdalingen, bijvoorbeeld die om het centrum van Ronse binnen te gaan.
Zonder stoppen ging ik door tot Doornik. Vervelende gedachten zoefden
door m'n hoofd toen ik besloot om een geschikte slaapplaats te vinden.
Wat als ik nergens een plek vond die toch een beetje afgeschermd was?
Gelukkig vond ik een bosje langs een zijwegje van een zijwegje. Ik lig
dit nu in m'n tentje te typen met rondom mij dierlijke geluiden van
vogels en egels. Vandaag gaf de kilometerteller 88 km aan. Het is nu
22:39u. Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Naar t schijnt ga ik
morgen fietsen.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage