Tjoff blogt

dinsdag, mei 20, 2008

Naar Santiago maar niet zonder tafel

Gisteren heb ik mij beziggehouden met bij Arsène (in Gent!) een tafel uit te kiezen omdat ik mijn lomp geval dat daar tot voor kort stond, eindelijk verkocht heb.

Ziehier "the making of":



Ziehier "beyond the making of":



En om van de hak op de tak te springen, heb ik er nog 2 toestelletjes bij om mee te nemen op die lange tocht naar Santiago:

Freeloader solar

Basically gewoon een lithium-batterij met twee zonnepanelen en tal van adapters om toestelletjes aan op te laden.

Ik zal het gebruiken om m'n iPhone op te laden, want, jawel, die is na 1 maand uiteindelijk toegekomen:



O ja, dit is een model, ook van Apple, maar uit 1983.


___________________________
Volg hier mijn foodlogs (masterplangewijs)

Labels: , , , ,

2 reacties:

  • ge zult die tafel wel wa properder moeten houden dan het vorige glazen geval, wat dit is wel hout hé...

    Door Anonymous Anoniem, Op 5/20/2008 10:47 p.m.  

  • een hele verbetering dat tafeltje!! + zelfs vuil zal het nog steeds mooier zijn dan dat glazen gedrocht.

    Door Blogger Unknown, Op 5/22/2008 3:20 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage