Tjoff blogt

woensdag, juni 11, 2008

Dag 6: Loirestreek

Oef, net gedaan met m'n eerste handwas en me ook net ingesmeerd met
aftersun. Het was vandaag gans de rit lang rond de 30 graden, blauwe
hemel en dus bakkesheet.
De rit op zich was trouwens ook een pak makkelijker dan gisteren.
Heel veel vlakke stukken dus goed kunnen doorperen.
Met 90 km op de teller voor vandaag ben ik inmiddels in Fréteval op
een mooie camping aangekomen. Dat is dus al halfweg tussen Chartres en
Tours, waar ik morgen hoop te geraken.
Net ook lekker gegeten, samen met Linze, in een heerlijk restaurantje
(zie foto's).

Vandaag ben ik de Hollander even kwijtgespeeld in Chateaudun maar
ongeveer 2 uur later kwam ik hem weer tegen.
Als alles goed gaat, zullen we in principe tot in Poitiers samen
fietsen.

Wat me hier in de streek opvalt is dat de natuur hier een mediterraan
karakter begint te krijgen. Ah, de camping ligt trouwens aan de Loire
dus ik hoop dat de kikkers en andere beestjes niet teveel lawaai
zullen blijven maken zodat ik toch wat kan slapen.
Ik ben uiteraard alweer compleet uitgeput.

2 reacties:

  • Hey Tjoffke,

    Doe zo verder, maar neem genoeg rust he tussendoor, zodat je in goede fysieke en mentale conditie blijft! Leuk om zo mee te kunnen volgen wat je meemaakt is super gewoon! Succes verder en tot de volgende keer!

    Kristel

    Door Anonymous Anoniem, Op 6/12/2008 3:50 p.m.  

  • Dag Tjoff,

    ik ben al benieuwd naar je volgende berichtje!
    't Is echt leuk om je te kunnen volgen. Heb gelachen met je twee pastagerechten na elkaar :-)
    In de site van Linze sta je vereeuwigd als "een Vlaamse fietser" maar dat heb je waarschijnlijk zelf ook al gelezen.
    Succes nog en geniet ervan en wij genieten mee (en voorzichtig zijn :-))

    Kus!

    Katrien.

    Door Blogger katrien, Op 6/12/2008 8:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage