Tjoff blogt

zondag, juni 08, 2008

Dag 2: keizware, licht hatelijke dag

Dag 2: keizware, licht hatelijke dag

Toen ik opstond was het aan het gieten dat het niet normaal was. Zelfs
het bos waar ik mij bevond, kon geen weerstand bieden. Na gedurende de
nacht een paar keer wakker te worden, werd ik uiteindelijk wakker
omstreeks 9:30u en tegen dat alles opgeruimd was enzo en tegen dat ik
op de fiets zat, was het al gauw 11:45u. Een uurtje later hield ik
halt aan een frituur om wat krachtvoer binnen te werken. Ik was een
half uurtje eerder de Franse grens overgestoken. Die Franse frieten
zijn toch zo lekker niet als die van de Frietketel in Gent. Ik heb
gans de dag het gevoel gehad dat een warme douche toch zalig veel
deugd zou doen. De enige manier om wat warm te krijgen was om de
zoveelste helling op te fietsen. Na de stad Cambrai kwam ik in het
gebied dat bekend staat doordat daar de Schelde ontspringt.
Verschrikkelijk veel steile hellingen alginder, ik zeg het u.
Na 2 keer mijn drinkbussen te laten aanvullen door enkele vriendelijke
mensen, slaagde ik er toch in om 97 km te fietsen.
Doordat het geen kilometer ophield met regenen en doordat een deel
daarvan in m'n waterdichte tenue sijpelde, was ik uiteindelijk toch
kleddernat en had ik het koud. Om opnieuw veilig wild te kamperen,
liep ik door een tarweveld omdat daar een bosje was. Misschien was dat
toch niet zo verstandig. M'n fiets nam alle modder mee op de banden.
Hopelijk krijg ik daardoor geen problemen met de ketting en andere
onderdelen. Ik ben doodmoe en ga slapen. Morgen eens een camping
zoeken om eens zalig te douchen enzo.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage