Tjoff blogt

dinsdag, oktober 14, 2008

Mijn fiets

Ik hou van mijn fiets. Ik ben er zot van. Ik stof hem regelmatig af.
Hij heeft zakken van voor, zakken van achter. En ook een zakje aan het stuur.

Tuur heeft geen fiets. Tuur is bloemist. Tuur is homo. Zijn vriend is ook bloemist.
Samen hebben ze een bloemisterij. Ze hebben veel klanten.

Daniël is ook klant bij Tuur. Vandaag laat hij een boeket samenstellen voor een collega. Zij werkt al 50 jaar trouw voor het schepencollege.

Tuur kreeg vroeger veel slaag op school. Daniël niet. Hij had het altijd voor het zeggen.

Daniël was een geboren leider. Tuur wou soms dat hij niet geboren was.

Ach ja, de bloemisterij. Nu wil het toeval dat ik daar eens gepasseerd ben met mijn fiets.

Labels: , ,

6 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage