Tjoff blogt

donderdag, november 09, 2006

Gaston Roelants 10 km

Vandaag schreef ik me in voor de 10 km Gaston Roelants.
Die vindt plaats in het park van Laken op 17 december 2006 (= op de verjaardag van m'n zus).
Normaal gezien ga ik dus de week voor de event m'n borstnummer en T-shirtbon (dus weer een nieuwe T-shirt voor m'n collectie op komst) ontvangen.
De kleedkamers en douches zullen zich in het Koning Boudewijnstadion bevinden.


Mijn doel is om die 10 km in minder dan 55 minuten te lopen. Dat zou zeker moeten lukken want op de kustmarathon (vond plaats op 30 september 2006) liep ik 50 minuten en 1 seconde op 9,5 km.
Rekeninghoudende met het feit dat ik ondertussen al wat beter getraind ben, kan dat in principe geen probleem zijn.

Op de kustmarathon liepen we met een team van het werk de aflossingsmarathon (iedereen dus een stukje).
Dit zijn enkele foto's van die event:
  • dank aan m'n neef Olivier die ongeveer halfweg tijdens mijn stuk stond te supporteren en toen deze foto maakte

  • de groepsfoto, achteraf in Oostende

    Nog nieuws van Juliette (zie deze topics)?

    Jawel! Ze heeft al £426.20 bij elkaar gesprokkeld voor de gehandicapte kindjes. Goed bezig dus! (zie deze website)


    Om af te sluiten wou ik nog even deze screenshot van al m'n trainingen sinds 26/06/2006 :



Da's dus al ongeveer 327,5 km sinds juni en de conditie blijft erop vooruit gaan. Later meer hierover in topics omtrent "OwnIndex" en "VO2MAX".

Dat was het voor vandaag. Nu ga ik me omkleden en een uurtje rond de watersportbaan gaan lopen.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage