Tjoff blogt

donderdag, juli 12, 2007

Dagen volgen elkaar snel op

Was het nu dinsdag dat ik ging klauteren? Toch moest ik even nadenken. De dagen volgen elkaar namelijk in recordtempo op. Zeker nu ze zo exciting zijn maar later meer daarover. Ohja, het "masterplan" dat ik hier zo prachtig als overstatement benadrukte en hier zelfs in de tijd trachtte te situeren, wel, bijna he, bijna.

Dinsdag konden we als nasleep van de Tour de France enkele leuke fietstoestellen uittesten zoals de "fiets op rollen die een ballon opblaast waarvan het de bedoeling is dat ie tegen een pin ontploft, dit in competitie met een tegenstrever" en de "fiets met kleine ketting waar ik aan 225 km/u geraakte". Daarna, hup, richting Sint-Niklaas om te gaan boulderen in de City Lizard. Wijs, de max, vandaag spierpijn.
Achteraf bij maat J. "strikskes" met lekkere spaghettisaus gegeten en naar de opgenomen versie van de Tour de France gekeken die door Gent ging.
En braaf-gedisciplineerd-zijn heb ik ook gedaan de laatste dagen want ik heb al mijn pompoefeningen gedaan. Morgen de laatste oefening van week 4 en hopelijk geraak ik 2 dagen later aan minstens 31 pushups want dan mag week 5. Flinke jongen die Tjoff!

Labels: , , , ,

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage