Tjoff blogt

donderdag, augustus 09, 2007

Ultraviolente waarheden?

Na het gevecht tegen de giant snail, sprokkelde ik m'n moed bijeen en ging ik op weg naar haar. Ze was er niet. Ik hoorde haar stappen in de verte naderen. Haar uitermate sexy getinte laarzen waren de oorzaak van dat "klakklak"-geluid. Ze arriveerde, ik keer verwonderd, maar vooral ook blij. Ze opende de deur en ik volgde haar als een brave puppy naar binnen. Plots kwam ik op het idee om die bekende hit van de grote held Sam Gooris te zingen. Daar haar laarsjes geen basketsloefkes waren en ook niet in de verste verten in de buurt kwamen van dit soort schoenen, die trouwens momenteel compleet uit mode zijn doch dit geheel terzijde, gebruikte ik de figuurzaag die toevallig binnen handbereik lag om die 20 centimeter lange hakken van haar laarsjes te snijden. Hierop reet ze onmiddellijk mijn rechterwang open met haar vers afgebroken nagels. Ik verschoot en riep: "Ik wilde alleen goed doen, ik wou dat ze bij 't liedje pasten, jij b***h!". Er knapte iets. Hierbij ging ik het helemaal niet laten. Ik gaf haar een keiharde mokerslag, recht in het gelaat. Haha, dat was lachen, die neus helemaal krom, de perfecte groeibodem voor een poliep van het type Maligne.
Alsof dat nog niet genoeg was, sleurde ik haar naar buiten met zo'n danige nijd dat haar arm blauw zag. Het tafereel van American History X lag nog vers in het geheugen en ik maakte handig gebruik van de stoeprand. Achteraf lachten we nog gretig met het feit dat we misschien wel wat overdreven hadden. Ik gaf haar een kus op haar opengereten kop. Ze glimlachte en zei me dat ik fantastisch was.

- Inspired by Hanenwürger.org - parental discretion is advised -

Labels: ,

2 reacties:

  • Is dit de geboorte van een nieuwe schrijver in onze lage landen! Wijs gedaan Tjoff! Ik verwacht nog meer zulke kortverhalen... en misschien ooit wel een boek ;) Ik ga nu verder doen met de kabouters hun kleine nekjes om te wringen omdat ze niet van de aarbeientaart in de frigo konden afblijven... misschien knip ik eerst al hun baarden af en laat ik ze nadien opeten met slagroom!

    Door Blogger C-life, Op 8/09/2007 3:37 p.m.  

  • Bedankt voor de kredieten, maar ik betwijfel het of we ooit Sam Gooris zullen zingen...
    We houden het meer bij muzakjes als "Ja Zuster, Nee zuster", "The tune van Hillstreet Blues" en de best of Heino als we aan het "opereren" zijn.

    Door Blogger Choinowski, Op 8/13/2007 10:53 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage