Tjoff blogt

dinsdag, oktober 09, 2007

Taart

Ongeveer vier jaar geleden ging ik rond deze datum omstreeks 8:30u 's morgens langs bij bakkerij Laseure op de Drongensesteenweg om een stuk of 5 taarten te kopen om op het werk aan mijn collega's te presenteren. Ondertussen werk ik nog steeds op datzelfde werk maar zijn we al 'n beetje uitgebreid. Die 200 man van toen zijn er ondertussen al 350 geworden en jaar na jaar breng ik op deze dag (tenzij em in het weekend valt) een paar (verse, geen ouwe) taarten mee.
Zo wil het nu gebeuren dat ik dat ook deze morgen deed. Deze keer ging ik bij bakkerij Martens aan de Tentoonstellingslaan om 4 dikke lekkere smakelijke taarten voor de collega's aan te schaffen.
Mijn point: danku mama om 27 jaar geleden te pushen.

Labels: , , ,

8 reacties:

  • Proficiat!

    Door Anonymous Anoniem, Op 10/09/2007 1:02 p.m.  

  • Yooo Tjoff, ne dikke proficiat! Gelukkig maak je er een post van anders had ik nooit geweten!!! Ik wens u dit jaar, een jaar met veel ervaringen toe! Misschien nog wel eens een ver landje opzoeken :)
    Alee, geniet ervan... van deze prachtige leeftijd!!!!

    Door Blogger C-life, Op 10/09/2007 1:46 p.m.  

  • Is mijn kleine broer ook al zo oud!
    Gelukkige verjaardag en nog vele fijne jaartjes! Drink er nen goeien op (dat zal wel geen probleem zijn...)!
    Hou een stukske taart over voor mij!

    Door Anonymous Anoniem, Op 10/09/2007 1:50 p.m.  

  • Op kot hebben we hier ook een feestvarken. Een dikke proficiat alvast en dat er nog vele jaren mogen komen... Een stuk(je) taart mag altijd richting Leuven komen ;-)

    Door Anonymous Anoniem, Op 10/09/2007 2:48 p.m.  

  • Gefeliciteerd.

    Door Anonymous Anoniem, Op 10/09/2007 9:32 p.m.  

  • Ik kom hier weer eens voorbijgesurft en het leek mij onbeleefd om weer weg te zappen zonder je een gelukkige verjaardag te wensen. ;)

    Dus, bij deze: happy birthday!

    Door Blogger Linn, Op 10/09/2007 9:37 p.m.  

  • @christophe, c, delina, coudie, achterleutenant smeulders, evelien: allemaal hartelijk bedankt!
    Echt leuk was m'n verjaardag niet, maar kom er zullen er nog volgen.

    Door Blogger Tjoff, Op 10/10/2007 3:35 p.m.  

  • hoi tjoffel
    een verjaardag moet je zelf leuk maken, want 't is maar 1 dagje en die is zo voorbij. ik spreek uit ondervinding.
    veel plezier nog alle andere dagen.
    knuffel uit braine.
    fenna

    Door Blogger Fenna, Op 10/15/2007 9:26 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage