Tjoff blogt

dinsdag, december 04, 2007

Runnerke run

De laatste dagen weer ferm van runnerke run geblazen, weet u.
Jah, tijdens de middagpauze eventjes vlug naar huis gefietst & 30 pushups gedaan (jaha, zelfs daar ben ik nog steeds mee bezig). Vervolgens mijn lijf in die Under Armour outfit laten glijden. Niemand te zien in 't straatje (beluikhuisjesland, loopoutfit, ziet u), ok, coast clear, lopen naar de Watersportbaan. Daar aangekomen "Start" en ja hoor, op 24 minuutjes was ik rond. Genietend van het zalig doucheke achteraf, besloot ik ook vanaf nu wat meer te eten. Tijd om spieren te kweken in plaats van botten met vel erover :)

Die Under Armour zit trouwens enorm goed en het houd je warm.
O ja, dit is Under Armour:

Labels: , , ,

1 reacties:

  • Waaow, na het bekijken van deze reclame kan ik mij niet meer houden om deze armour aan te schaffen! Deze doe ik dan aan in het 'huishouden'.Zo zal mijn afwas in de keuken nog sneller, krachtiger & lichter worden gemaakt! I can't wait!

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/05/2007 10:54 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage