Tjoff blogt

donderdag, november 22, 2007

Running Gear en nog meer impro

Gisterenavond grabbelde ik nog eens ferm in m'n spaarvarken en reed ik naar de Intersport in Mariakerke. Een tijdje geleden had ik deze op m'n wishlist gezet en bij de Intersport hebben ze die dingen, jazeker datte!
De Under Armour® lijn krijgt overal goeie reviews dus kocht ik me dit materiaal:


+ een legging die je ook op die site kan vinden + een paar handschoenen van Asics tegen de koude handen bij 't lopen. Jaha, voor 125€ ben ik nu voorzien om in Siberische omstandigheden de Watersportbaan en omstreken te trotseren.

Toen er daarnet op 't werk iemand aan me vroeg "Christophe, heb jij papieren zakdoekjes?" antwoordde ik "nee", mij realiserend dat dit helemaal fout was doordat ik nog met de lessen impro van gisterenavond in m'n hoofd zat. 't Probleem bij die impro-toestanden is dat je ze op den duur in 't dagelijks leven ook begint toe te passen. Methodes zoals "aanvaarden" en "geen vragen stellen" zijn me daarbij niet langer vreemd. Mits de nodige oefening ga ik ze steeds beter beheersen.
Ik corrigeerde m'n antwoord en reikte een blad papier aan waarbij ik zei "Je allergie voor papieren zakdoekjes zal overgaan als je gebruik maakt van dit papieren bladdoek, nieuw op de markt, maar ik heb het hier toevallig liggen voor jou."
Het was weer vreet plezant gisteren. Na de les vertoefde ik nog enkele uurtjes in de Bal Infernal, gevolgd door een kort bezoekje aan 't Krochtje waar m'n vader toevallig neergestreken was.
Om mijn lichaam van alle "café" te zuiveren en om deze namiddag een beetje geconcentreerd te kunnen zijn op 't werk ging ik deze middag een kilometertje zwemmen in 't Strop. Amai, dat deed deugd. De sportieve mij komt weer stilaan in me op. Gedaan met de winterslaap (heeft ongeveer een maand geduurd).

Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage