Tjoff blogt

woensdag, november 14, 2007

23

Normaal gezien zwem ik 40 lengtes (=1 kilometer) in 23 minuten.
Toen ik gisterenavond met m'n liefje naar zwembad Ter Wallen ging in Merelbeke om daar een dik uurtje aan laatavondzwemmen te doen, werd ik verrast door haar gedreven zwemcapaciteiten. Haar bijhouden lukte wel maar inhalen kon ik op m'n buik schrijven.
We zwommen ongeveer een goeie 1,5 kilometer en ik herhaalde dat m'n record schoolslag voor de 1 km op 23 minuten ligt.
Daarna huurden we een filmpje uit de videotheek aan de Kinepolis. Door dat filmpje zweer ik plechtig nooit meer 23 minuten te zwemmen. Vanaf nu doe ik het op 22 of 24 of misschien wel 25 minuten.
Nee, mij gaan ze niet liggen hebben.
Supergoeie film trouwens, "The number 23". Kijken, Nu! Echt.

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage