Tjoff blogt

zaterdag, april 19, 2008

Dream dream dream

Waar blijft mijne vieze praat? En hoe zit het met de rest? Veel te vertellen, dat wel. Maar ik heb er precies gelijk geen zin in. Ondertussen nog wat plannen aan't maken, leuke plannen. Momenteel nog aan't zoeken naar een manier om ze hier binnenkort creatief te brengen. 't Komt wel. Eerst nog wat plannen maken, me voorbereiden voor de Antwerp 10 miles morgen en vooral veel dromen gelijk ze dat hier zo mooi omschrijven:



___________________________
Volg hier mijn foodlogs (masterplangewijs)

Labels: , , ,

1 reacties:

  • allez, het eerste plan is verwezenlijkt. Tjoff is weer een vrij man (of zullen we zeggen voor het eerst). niet echt op een originele manier gebracht, maar soit, t is het eindresultaat dat telt.
    en vreemdgenoeg (nu de eerste schok voorbij is) vind ik het niet eens zo erg meer.
    blij zijn met wat je gehad hebt, een goede levensopvatting vind ik, en er zijn echt mooie tijden geweest.
    bye bye tjoff, hier scheiden onze wegen zich.

    Door Blogger Unknown, Op 4/21/2008 10:39 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage