Tjoff blogt

vrijdag, oktober 17, 2008

Moeders met analyserende blikken

Ze kijken me aan. Die moeders met hun analyserende blikken.

Zou hij normaal zijn? Zou hij gewoon zijn? Of is het wederom een weirdo zoals zijn voorgangers, wiens hoofd ik met deze blik trachtte te penetreren?

Ze kijken me aan. Die moeders met hun analyserende blikken.

Zou hij nerveus zijn? Zou hij van een goede thuis zijn? Is hij geschoold? Is hij niet gek?

Het is me wat. Ik hou me kalm. Maar er is geen ontkomen aan die moeders met analyserende blikken.

En dan begin ik te praten en lijkt ademen plots veel makkelijker.

Labels: , ,

1 reacties:

  • Maar dankzij je blog & facebook kunnen er nog diepere analyses gemaakt worden van je gespleten persoonlijkheid.

    Door Blogger C-life, Op 10/17/2008 11:10 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage