Tjoff blogt

woensdag, oktober 24, 2007

Allergie


Deze foto dateert vanop een trouwfeest ergens in september 2003. In die periode had ik al 2 jaar zwaar last van allergie. Op de foto zie je me nadat ik net een zware aanval heb gekregen. Niezen, tranende ogen, lopende kriebelende neus + jeukende droge huid op de benen, armen en polsen.
Tegenwoordig heb ik daar steeds minder vaak last van. Spijtig genoeg ben ik op dit moment weer de pineut. Het is hier al gans de morgend van niezegem! Grrrr!
Subiet eens naar de apotheek Zyrtec of Reactine of Cetirizine halen om de histamineproductie tegen te gaan. Ja histamine is mijn vriend want hij houdt mij waakzaam, maar eu..histamine, niet overdrijven eh!
Daarna mij noodgedwongen insmeren met aanvalszalf en wat Flixonase Aqua met cortisonen (meningen over die laatste zijn verdeeld) in mijn neus spuiten.
Ook al hier en daar gelezen dat het te maken zou kunnen hebben met de darmflora. Straks eens goed veel eten zie. Er zijn nog plezante dingen in een allergerend leven.

Labels: , ,

1 reacties:

  • Histamine is jouw vriend? Nochtans had hij zijn eeuwige trouw aan mij beloofd! Lap!! Hopelijk word je snel beter...

    Door Blogger C-life, Op 10/24/2007 3:05 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage