Tjoff blogt

maandag, november 05, 2007

Bezigheden, al dan niet in mindere mate

Woensdagavond, 21u, een house-warming party bij een collega in hartje Gent. Om zeker te zijn dat ik de dag erop geen koppijn zou hebben dronk ik daar 1,5 fles water (=3 liter!).
Toen ik daarna samen met C. halthield aan pitakot Isparta (rechttegenover de Vooruit), stootten we plots op Freek en Peter, 2 kerels die ik kende door enkele bizarre gesprekken mee te voeren in Le Bal Infernal. Ze waren "op zijn halloweens" gekostumeerd en deze keer konden ze ons overhalen om toch eens naar hun programma "Het experimenteel half uurtje" op Urgent te luisteren. Zaterdag deed ik dat dan ook en ik kan u bevestigen dat het sterk aan te raden plezante onnozelheid betreft, jazeker. Bij deze wat positieve reclame.
Other news: binnenkort hier terug meer gezever over persoonlijke sportactiviteiten daar het me zeker helpt gemotiveerd te blijven. Doelen stellen is hierbij van essentieel belang. Ik twijfel nog, maar misschien moet ik me gewoon inschrijven voor de 10 km Gaston Roelants op 23/12. Wie weet....

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage