Tjoff blogt

maandag, november 12, 2007

Improdag in Leuven

In lang vervlogen tijden kwam ik geregeld in Leuven. De auditiedag en de daarbij horende workshop van de Lunatics vond daar zaterdag plaats dus sleepte ik mezelf die dag op een onmenselijk uur (7:30u en dat voor een zaterdag begot!) onder de douche. Nadat ik een beetje bij m'n positieven was gekomen en m'n tank volgegoten had, gaf ik eens goe gas richting Leuven.
Daar aangekomen, dropte ik m'n wagen in een zone die achteraf gezien blijkbaar een zone met parkeerschijf was. Resultaat: 25 eur boete, grrrrrr. In Leuven is het moeilijk om niks mis te doen en zeker binnen de ring. Blijkbaar is het daar overal van betaalegem om deftig (lees: langer dan 2 uur) te parkeren.
Het performen ging soms goed en soms ging ik redelijk de mist in. Maar goed, ik ben nog maar 'n goeie maand bezig met impro en vroeger heb ik nog nooit iets dergelijks gedaan dus zie ik wel evolutie op korte termijn.
Wat ik vooral onthouden heb van de eindbespreking is dat er artistiek gezien nog redelijk wat werk is. En eraan werken is waar ik me vanaf nu mee ga bezighouden want jawel, impro, het ligt me wel. 't Is leuk en 't begint een alsmaar sterkere passie te worden. Wat meer is, je leert op korte tijd nieuwe mensen kennen en doordat je performt met die mensen zit de sfeer onmiddellijk goed.
Tijdens het afwachten voor de bespreking, waarbij we één voor één bij de grote Lunatics-jury moesten gaan, dronk ik een paar pinten en had ik nog fijne gesprekken met de medespelers. En ja, één ervan was mijnheer Netsensei, toffe kerel.

Labels: , , ,

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage