Tjoff blogt

maandag, november 13, 2006

De fiets

Deze morgen overviel het me: plots schoten de redenen waarom ik zo makkelijk naar de auto grijp in plaats van de fiets als een flits door m'n hoofd.
Bijna aan m'n werkplaats, zag ik plots een bord staan: "Omleiding"
Er beginnen vandaag namelijk werken aan de Zuiderpoort. Ze gaan daar, vlakbij de tunnel naar Ledeberg, een rond punt ofzo aanleggen.
Me hiervan bewust, stapte ik met m'n fiets op de stoep om vervolgens terug op het zadel te stappen terwijl, en dat was misschien niet zo verstandig, ik me nog steeds op de stoep bevond. De afwijking in het reliëf van de straat waarop ik vervolgens belandde deed m'n fietstocht abrupt beëindigen door middel van een sissend geluid en een veel te snelle afname van druk in m'n voorste band. Gelukkig was ik vlakbij m'n werkplaats en kon ik de laatste 200 meter te voet afleggen zonder al te grote ergernis. Dit was de 2de maal dat ik naar deze werkplaats reed en tevens de 2de maal dat m'n fiets naar de knoppen is...grrrr :(

Labels: , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage