Tjoff blogt

donderdag, maart 22, 2007

Over loopwedstrijden en conditie

Dinsdagmiddag ging ik een kilometertje zwemmen en 's avond ging ik normaal gezien naar de Lunatics kijken in Le Bal Infernal, maar de vermoeidheid sloeg toen zodanig toe dat ik uiteindelijk geen zin meer had om mijn kot uit te komen en gewoon wat "Heroes" gekeken heb.

Heb ik al verteld dat ik er ondertussen weer een reden bij heb om stevig aan de conditie te werken? 'k Heb me namelijk ingeschreven voor de 10 km van Gent (17/05/2007) en de 20 km van Brussel (27/05/2007). Ja moeder, 't zal zwaar worden op uw verjaardag :) Supporters, altijd welkom; mensen die ook meelopen, geef me een seintje.

Dat conditiegedoe daar deed ik gisterenavond alleszins niet aan mee toen ik met maat D. nog eens een pint ging pakken in de St-Hubert in de Kortrijksepoortstraat. Zoals gewoonlijk een plezante omgeving om nog eens een goeie babbel te doen. We waren trouwens getuige van de "groggyness" van Nazif, de barman toen hij ons informeerde dat hij maar 3 keer in 't jaar teveel drinkt. Doordat ze in de late namiddag met de studentenclub de Karmeliet-brouwerij bezocht hadden, was dat dag nummer 1 van 2007 :)

Labels: , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage