Tjoff blogt

zondag, maart 18, 2007

Deutsche Gründlichkeit

Aangezien ik dinsdagavond nogal lang blijven plakken was in de Bal Infernal waar ik me samen met m'n neef O. kostelijk geamuseerd had met een optredentje van de "Lunatic Comedy Club", was ik genoodzaakt de dag erna een halve dag verlof te nemen.
Op onderstaande foto zie je m'n neef op 't podium bij de Lunatics nadat ik hem daar met een lepe truc deed terechtkomen:

Let wel: GSM-foto dus slechte kwaliteit.
Later die avond had ik nog interessante gesprekken met o.a. die meneer van het Radiofonisch Instituut.

Vanaf woensdagnamiddag t.e.m. donderdag vergezelde ik m'n Duitse collega's uit Harsum in een meetingroom met panoramisch zicht op Gent voor de jaarlijkse workshop. Interessante dinges, dat wel.
's Avonds werden we dan verrast met een Geocaching spel door het Gentse stadscentrum, kwestie van de group spirit wat aan te wakkeren.
Mijn groepje bestond uit 2 Duitse collega's en mezelf (uiteraard). We vertrokken aan de Vrijdagsmarkt en volgden met een Mio gps in de hand de richting die door Jacob Van Artevelde werd aangewezen.
Vervolgens moesten we getallen noteren die we onderweg aan de hand van tips en waypoints trachtten te vinden. Deze leidden ons op het einde van het spel naar de intersectie van twee straten waar we de cache konden terugvinden. 't Is uiteindelijk allemaal met wat vertraging gelukt en we slaagden erin om die cache te vinden op de intersectie van het "Drongenhof" en "Oudburg".
Vervolgens gingen we met de ganse bende lekker eten in het "Sparerib Caffee" op de Kraanlei, volgens mij de beste ribbekes van Gent omdat er veel meer vlees aan zit dan de alom geprezen "De Gekroonde Hoofden" :)
Na een paar ribbekes en een paar Duvels besloten de meeste collega's terug te keren naar hun hotel en kwam ik met 4 van hen alweer in de Bal Infernal terecht waar een enorm gezellig Jazz-gedoe aan de gang was.
Deze keer arriveerde ik rond middernacht thuis, was ik daar alvast fier op en besloot ik m'n leven te beteren door in de toekomst wat vroeger naar huis te gaan.

Labels: , , , , , ,

1 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage