Tjoff blogt

donderdag, maart 22, 2007

Abraham's Afterwork Party

Maandagavond werd onze grote baas verrast op een feestje met drapjes, hankjes en sandwichekes en dit ter gelegenheid van zijn 50ste verjaardag. Na wat vermaak door verklede collega's en leuke filmpjes van ex-collega's begon de DJ aan zijn werk en werd de dansvloer geopend. Tussendoor ging ik met een aantal collega's naar het dak, fris dat wel, maar een prachtig zicht over de verlichte stad, net als deze foto maar dan bij nacht.
Het werd een leuk feestje en dat was eveneens de reden waarom ik pas rond 1:20u het gebouw verliet. Achteraf nog eventjes langgeweest bij collega J. om daar nog wat na te praten en een laatste pintje te drinken om tenslotte door de ijsregen naar huis te fietsen...brrr.
's Middags had ik dat ook gedaan (toen was het gewoon koude hagelachtige regen) om aan de Zuid m'n reispas op te halen zodat ik in orde ben voor Braziliƫ. Eigenlijk wel verschrikkelijk duur zo'n paspoort. 81 EUR vind ik er wel 'n beetje over, maar ja, 't zal wel zijn redenen hebben zeker? Misschien moet er 10 man aan werken om 1 reispas te prepareren?

Labels: , , , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage