Tjoff blogt

zaterdag, mei 26, 2007

Afterwork, voorbereiding en zwembadergernis

Donderdagavond was het weer Afterwork party in de Eskimo fabriek aan de Wiedauwkaai. Doremie en ikzelve reden er met ons fietsjes naartoe. Daar aangekomen swingden we letterlijk met wat van mijn collega's de pan uit. Achteraf ging ik met collega J. nog eventjes fietsgewijs richting de Vlasmarkt om daar in de "Kinky Star" nog een gesprekje te doen met een maat van hem. De kleine hoeveelheid mensen daar aanwezig die ik nog niet kende, leerde ik onmiddellijk kennen door hen een TUC-koekje, smaak "Hot & Spicy" aan te bieden. We hadden deze koekjes gratis bij het verlaten van de Afterwork toegespeeld gekregen. Eén van de uit-de-kinky-star-naar-buiten-gaande mensen was Luc de Vos, je weet die van die wereldbekende groep "Gorki". Ook hem bood ik een koekje aan, doch hij negeerde, passeerde en verliet de keet. Vandaar dat ik dat hier nu neertik. Luc, als je dit leest, raad ik je aan om in het vervolg toch maar een TUC-koekje "hot & spicy" te eten, het zal je imago nog meer opkrikken en duizenden tienergrieten zullen voor je vallen doordat ze door die heerlijke TUC-koekjesgeur uit je mond bedwelmd zullen geraken.

Nu ja, gisterenmiddag ging ik wat asperges halen om aspergesoep te maken en een heleboel fruit en zo van die "Isostar High Energy bar"-toestanden om het energy level in mijn lijf op te krikken want de 20 km door Brussel zou ik toch beter niet onderschatten naar het schijnt. O ja, moest je mij zien lopen tussen de 25000 deelnemers, wel, nummer 14674 ben ik.

Ahja, zwembadergernis, mooi woord, ik heb het uitgevonden. Feit is dat ik me vandaag enorm ergerde doordat men op een zaterdag vanaf 17u als inwoner van Gent niet meer moet proberen om ergens binnen te geraken als men wil zwemmen.
Doordat er 1 of andere bizarre tractorstoet van "KTA Lindenlei" door het stadscentrum ging, diende ik 10 minuutjes te wachten, waardoor ik blijkbaar 8 minuten te laat was om nog te mogen zwemmen in zwembad Strop. Daarop besloot ik mijn kans te wagen in de Van Eyck, maar ook daar was ik veel te laat.
Terug thuisgekomen googlede ik nog wat naar zwembaden en kwam uiteindelijk uit op zwembad "Rosas" in Oostakker, dat volgens die website open is tot 19u.
Dus ik met mijn autootje naar Oostakker naar de Rosasstraat, vlakbij de Lourdes-grot. Ja man/vrouw, dat was tegen mijnen braven zenne.
De openingsuren voor zwembad Rosas in Oostakker zijn dus als volgt:

maandag: gesloten (net als de meeste zwembaden in Gent, wat ik onbegrijpelijk vind)
dinsdag: 17u - 19u
woensdag: 16u - 19u
donderdag: 17u - 22u
vrijdag: 17u - 19u
zaterdag: 15u - 18u <-- getverdoeme!
zondag en wettelijke feestdagen: gesloten

Vandaag dus veel rondgereden maar niet gezwommen. Nu een afwasje doen, slapen en morgen de 20 km door Brussel, spannend.

Labels: , , , , , , ,

1 reacties:

  • Leuk dat je je bij de webloglopers kwam voorstellen.
    Ik zal je allicht niet vergeten. Zal later eens je blog verder uitdiepen. Ziet er alleszinds leuk uit, just gelijk gij.
    Groeten,

    Forrest

    Door Anonymous Anoniem, Op 5/28/2007 9:40 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage