Tjoff blogt

maandag, juli 30, 2007

Gotisch spitweekend

Een bandje rond mijn pols, blaren op mijn handen en hier en daar wat spierpijn. Dat is het gevolg van mijn intens maar plezant weekend.
Vrijdagmiddag ging ik een kilometertje zwemmen in het zwembad van Merelbeke waar het overigens veel te duur (4 eur!) is voor niet-Merelbekenaars.
Vrijdagavond was er de maandelijkse (jawel!) monthly drink op het werk. Vervolgens reed ik even langs M.'s place om de plantjes water te geven. Toen brak de zondvloed (=regen, regen, grrr...regen) uit en besloot ik eventjes te wachten om uiteindelijk thuis iets te eten en tenslotte naar De Ploeg af te zakken voor een spelletje kicker (waar ik overigens zeer slecht in ben), een spelletje pool (waar ik overigens niet slecht doch ook niet zo fantastisch in ben) en een pintje (no comment) te nuttigen.
Tegen een uur of 3:30u hield ik het voor bekeken en crashte ik neer op mijn bed.
Zaterdagnamiddag had ik met D. afgesproken om richting Waregem te rijden voor het Gothic festival 2007. Het was de tweede editie van dit democratisch geprijsde festival (ja, zelfs de drankbonnekes waren democratisch geprijsd!). Het werd een leuk festival met leuke muziek en bizar uitgedoste mensen ("Goths").
Zondag hield ik me bezig met het omspitten van M.'s tuin maar meer daarover later. 's Avonds tenslotte met C. nog een spelletje schaak gespeeld in de Hotsy Totsy.
Vanavond gras zaaien en plantjes planten.
Als afsluiter nog een YouTubeke van een identiek scenario dat ik zaterdag mocht aanschouwen:

Labels: , , , ,

1 reacties:

  • Hehe.. subculturen altijd leuk om (mee) te lachen!!! Trouwens schaakje was leuk nog eens voor herhaling vatbaar.

    Door Blogger C-life, Op 7/31/2007 10:37 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage