Tjoff blogt

maandag, augustus 06, 2007

Ruines


Vrijdag aanstaande is het weer van dadde. Dan vang ik de "ardennentoer" met maat P. aan daar maat D., waar ik reeds enkele jaren zo'n toer mee deed zich deze keer spijtig genoeg niet kon vrijmaken. Bovenstaand kunstwerkje werd enkele jaren geleden opgenomen in de ruïnes van de abdij van Orval alwaar ik tevens maat D.'s zonnebril per abuis verbrijzelde. Hij kwam namelijk op krakende wijze onder een maat 46 terecht.
Dit weekend zal ik met P. overnachten in het pittoreske Bouillon, dé uitvalsbasis bij uitstek naar andere mooie ardennenplaatsjes. Het gaat de max worden, ik weet het nu al!

Labels: , ,

3 reacties:

  • Is raar.. maar als ik dat beeld zie met die lopende toeristen dan moet ik onbewust denken aan van die schietspelletjes op de kermis. Een nieuwe vorm van kleiduifschieten! :) Amuseer jullie, zal wijs worden...

    Door Blogger C-life, Op 8/07/2007 9:37 a.m.  

  • @c: jamaar, niet zomaar toeristen he, 't is D. & de oude ik. Toerist voel ik me maar als ik wat verder van België verwijderd ben.

    Door Blogger Tjoff, Op 8/07/2007 2:11 p.m.  

  • @tjoff: de oude jij & niet de oude D?

    Door Blogger C-life, Op 8/07/2007 3:26 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage