Tjoff blogt

vrijdag, augustus 03, 2007

Getekend

Vanaf september is het zover! Nadat ik daar gisteren compleet bezweet arriveerde (op 10 minuten van 't werk naar daar gefietst), las en tekende ik m'n huurcontract voor het beluikhuisje dat binnenkort dus mijn nieuwe woonst zal worden. Jawel, op 1 september mag ik erin. Om 't op zijn Gents te zeggen: "'t ziet er de max uit!".
Het bestaat uit niet één, maar jazeker, twee verdiepingen EN een tuintje. Achter het tuintje zie je de gigantisch grote bomen uit de tuin van de koster van Ekkergemkerk (=de kerk met de schots en scheve toren - nog meer scheve, gedraaide torens hier) staan.
Alhoewel het vroeger arbeidershuisjes waren voor de minder gegoeden (=zie foto), zijn ze nu enorm in trek bij sociale menschen zoals mijzelve.

Labels: , ,

7 reacties:

  • Veel succes met de verhuis en al, enne proficiat hé.

    Door Anonymous Anoniem, Op 8/03/2007 12:21 p.m.  

  • Lijkt mij serieus de moeite. 'k Ben benieuwd naar fotookes van binnen!

    Door Anonymous Anoniem, Op 8/03/2007 6:44 p.m.  

  • Mooi mooi, Tjoff!!
    Weet je hoe oud die huisjes zijn?

    Door Blogger Lans, Op 8/03/2007 7:26 p.m.  

  • Leuk, leuk. En wanneer is de housewarming? ;-)

    Door Blogger yab, Op 8/04/2007 11:35 a.m.  

  • Hallo ik ben de AL Qeitel Ad Interim (de beste man zit vast op IJsland) en ik ga geheel volgens de Hanenwurgertraditie een absurde post achterlaten...

    komt ie:

    GODVERDOMME IK WIL DAAR WONEN!!! ruilen met een stek in Utrecht??

    Door Blogger Choinowski, Op 8/04/2007 8:02 p.m.  

  • @joke: fotookes van binnen zullen er zeker komen, vanaf september ofzo

    @lans: waarschijnlijk gebouwd rond de eerste helft van de 19e eeuw

    @yab: ten vroegste in oktober, je mag altijd afkomen als je wilt :)

    @choinowski: zo'n kans laat ik niet naast me liggen. Utrecht spreekt me vanzelfsprekend onmiddellijk aan

    Door Blogger Tjoff, Op 8/05/2007 5:36 p.m.  

  • Proficiat. Je gaat in een huis wonen met een grote symbolische waarde in onze stad. Mooi is dat het over al het comfort van vandaag beschikt. Net zoals Joke wil ik de foto's van binnen ook zien. Wat zouden de eerste bewoners van het huis moeten kijken, mochten ze dat kunnen zien! Hopelijk is de sociale meerwaarde nog steeds aanwezig in je nieuwe straat.

    Door Anonymous Anoniem, Op 8/06/2007 2:58 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage