Tjoff blogt

maandag, april 28, 2008

Het plan (deel 1)

Binnenkort (eind mei of begin juni) maak ik een fietstochtje naar het zuiden. Het is de bedoeling dit alleen te doen. Een uitgekiende planning hiervoor zal noodzakelijk zijn. Ik heb nog wat tijd maar ondertussen kan ik ervoor zorgen dat de voorbereiding zo goed mogelijk verloopt zodat ik niet voor onaangename verrassingen kom te staan. Mijn fiets zal ook wat aanpassingen moeten ondergaan. Misschien maak ik onderweg nog een ommetje langs de vakantiebestemming van een vriend. Andere vrienden willen hun fietszakken, die naar het schijnt vrij duur zijn, graag aan me uitlenen.
Om de juiste spieren alvast in gang te zetten, doe ik morgen een fietstochtje naar Oudenaarde (en terug). Ik zal hiervoor hoofdzakelijk langs de Schelde rijden tot in Gavere en vervolgens noodgedwongen de iets minder rustige wegen opzoeken. Het is de bedoeling om op die manier ook de hekelpunten van m'n fiets te leren kennen, zodat ik dat dan achteraf wat kan bijsturen.
Morgen ook eens op zoek naar fietskaarten.

Ahja, het einddoel (minus de terugweg uiteraard) van het rudimentaire plan:



Haal de St-Jacobsschelp maar boven. 'k Zal ze rond mijne nek hangen.

Waarom die fietstocht? Omdat ik even weg moet van hier voor mezelf.

___________________________
Volg hier mijn foodlogs (masterplangewijs)

Labels: , ,

3 reacties:

  • you go tjoffke
    great plan!
    gaat je zeker en vast veel deugd doen ;)

    Door Anonymous Anoniem, Op 4/28/2008 12:01 p.m.  

  • Goed idee Tjoff, en als de Vlaamse Ardennen(oudenaarde) je bevallen om in te fietsen mag je altijd eens langs ons passeren, veel bergop wel maar dus een goede oefening ;)

    Merel

    Door Anonymous Anoniem, Op 4/28/2008 12:51 p.m.  

  • Die reis gaat je volgens mij ongelofelijk veel deugd doen en je zal als herboren terug komen.

    Ik verwacht wel een kaarjte vanop je eindbestemming. :p

    Door Blogger Linn, Op 4/29/2008 9:17 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage