Tjoff blogt

maandag, januari 01, 2007

Niet clichématig

Zopas besliste ik, zonder daar erg hard over na te denken, om eens niet-clichématig te doen, zeg maar: 'den specialen te gaan uithangen' en gewoon te beginnen lullen over het feit dat ik me net enkele uurtjes beziggehouden heb met het aanvullen van enkele fotoreeksen op m'n fotoalbum om op deze manier klaar te staan op het moment dat alle fotografen van oudejaarsavond hun foto's in groten getale naar mij beginnen door te sturen.

Reeksen die net werden toegevoegd:

FACTS = Fantasy - Anime - Comics - Toys - Science-Fiction
Op 14 oktober vond deze beurs plaats in het ICC gebouw in het Citadelpark te Gent. Ik ging er samen met een maat heen en zoals je op de foto's zal zien hebben we daar, net zoals vorig jaar, stevig 'den plezanten' uitgehangen.
[ Rechtstreekse link ]


Afscheidsfeestje van m'n collega Nathalie die nu ergens in de Makalali Game Reserve vertoeft tussen de leeuwen, tijgers, aapjes en nog meer van dat beestengedoe met als doel ze te verzorgen
Op 18 november vond dit stevig afscheidsfeestje plaats ergens in het "verre" Zwijnaarde. 'k Heb me daar ook alweer laten gaan en het was leuk.
[ Rechtstreekse link ]


Ben ik daarom een wrede mens?
Nee, want ik wens jullie uiteraard al het beste toe voor 2007.
Kortom: een GELUKKIG NIEUWJAAR!

O ja, een goed voornemen voor 2007: fotoreeksen wat minder lang laten slingeren en ervoor zorgen dat ze niet pas ettelijke maanden later op 't fotoalbum komen. Dit allemaal om de liefhebbers te plezieren.
Zullen we dat zo afspreken, Christophe?

En ja, 'k heb veel te vertellen over oudejaar en de dag ervoor enzo maar 'k zal daar morgen enzo wel over bloggen. Nu in m'n nest want 'k zit al 3 dagen met een zware verkoudheid en 't begint m'n ****** uit te hangen.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage