Tjoff blogt

dinsdag, december 26, 2006

Tweede Kerst

Er vandaag toch in geslaagd om bijna al het geplande op een beetje afwijkende wijze uit te voeren. Nadat ik me een uurtje halfslapend had beziggehouden met het telkens weer op "snooze" duwen op m'n GSM zodat die 10 minuten ophield met het vervelende wekkergeluid, besloot ik me uiteindelijk toch de discipline van het opstaan op te leggen.
Na een ontbijt van een Actimelleke, Cornflakes en een banaan sprong ik de fiets op richting Zuid om eens te gaan informeren voor het internationaal paspoort voor Brazilië. Daar aangekomen bleek dat ze niet werken op tweede Kerst, wat ergens wel te verwachten was. Op de deur hing nog een briefje dat, indien het open zou zijn, het tijdens deze periode al sluit om 11:30u.
De voeten terug op de pedalen duwend, maalde ik m'n weg verder richting zwembad Strop. Het feit dat de ene helft van de poort gesloten was en de andere helft gebarricadeerd met containers beloofde al niet veel goeds. Toch besloot ik een kijkje te nemen. Alles zag er doods uit en toen de schuifdeuren niet open gingen werd dit vermoeden bevestigd. Op dat moment besloot ik naar de andere kant van Gent te fietsen om eens een kijkje te nemen in zwembad Rooigem. Toen ook bij dat zwembad de deur muurvast zat, besloot ik even m'n strijd te staken en huiswaarts te malen om mij terug te trekken en een persoonlijke vergadering met mezelf te beleggen, wat eigenlijk gewoon neerkwam op een kijkje nemen op 't net naar zwembaden die vandaag niet gesloten waren. In de onmiddellijke omgeving was er tot groot jolijt welgeteld één, namelijk zwembad Van Eyck, niet direct mijn meest favoriete zwembad ('k Heb het meer voor saaie rechthoekige zwembaden) maar wel es plezant. Alvorens naar daar te rijden, sprong ik in m'n auto en reed richting Oostakker naar de Media Markt om daar nieuwe cartridges te gaan halen voor m'n printer. Veel volk, dat wel, maar toch slaagde ik erin om in welgeteld 20 minuutjes te nemen wat ik nodig had, af te rekenen en were in diennen auto te springen.
In de Van Eyck was het nogal 'crowded' maar toch schoolslagde ik 1250 meter op zo'n goeie 40 minuten.
Lopen heb ik dan maar wijselijk niet gedaan aangezien ik toch nog steeds niet helemaal van die blessure verlost ben.
Deze avond nog wat patatten geschild en nog wat andere lekkere dinges klaargemaakt om Doremies alsook mijn eigen maag te plezieren.
Nu moet ik afsluiten want 'k heb met maat Paul afgesproken om enen te gaan drinken en 'k begin hier al vreet over tijd te gaan door alsmaar meer en meer en meer en meer te typen.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage