Tjoff blogt

woensdag, december 27, 2006

"The Hoff" rubriek: Hooked on a feeling


Hij is het fenomeen van de laatste 25 jaar. De man die naar eigen zeggen een sterke bijdrage leverde aan het neerhalen van de Berlijnse muur.

Deze hilarische clip dateert van enkele jaren geleden:



Aangezien "The Hoff" momenteel meewerkt aan een filmversie van "Knight Rider", de legendarische reeks uit 1982, kon ik jullie z'n nieuwe clip "Jump in my car" zeker niet onthouden. Hilarisch!

Soms vraag ik me af of hij effectief de humorist uithangt? Moest hij het echt menen, heb ik eigenlijk wel te doen met diene mens.



De film "Knight Rider" zou moeten uitkomen in 2008 als alles goed verloopt. David Hasselhoff kon het absoluut niet hebben dat het script afweek van de tv serie uit '82. Hij hield de productie hiervoor zelfs tot twee maal toe tegen. Hij wil zeker zijn dat KITT, de intelligente auto, identiek is aan zijn voorganger uit de serie.

Labels:

5 reacties:

  • uitkijken naar 2008 dus, damn, nog zo lang... als Knight Rider fan uit vervlogen tijden wil ik de film zeker nie missen... :)

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/27/2006 5:26 p.m.  

  • ok, ok, de filmkes zijn wel erg... geef mij maar 'the Hoff'-versie van vroeger ...

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/27/2006 5:28 p.m.  

  • Toen hij nog jong was met zijn wilde krullen, dan was ik daar wel wild van als kleine snotter.

    Nu ik er eigenlijk over nadenk, het kan ook van de auto geweest zijn dat ik wild was.

    Het toeval wil dat ik gisterenavond nog naar Click (de film) heb zitten kijken waarin hij ook zijn eigen (?) slijmerige zelf in uithangt.
    Brr.

    Ik vrees voor dat stukje over "de humor

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/27/2006 11:10 p.m.  

  • Ik dacht dat een van zijn probeersels ooit zelfs een hitje geworden is: I've been looking for freedom...
    Heb hier nog eentje gevonden: David Hasselhoff zingt Du...
    Oh zo fout, maar oh zo fantastisch :)

    http://www.youtube.com/watch?v=HKh2CI6T_c0

    Door Blogger Rimbaloe, Op 12/27/2006 11:15 p.m.  

  • Als echte ode aan den David, hier is het...

    http://www.youtube.com/watch?v=GyfZ27CGVIc

    Door Blogger Rimbaloe, Op 12/27/2006 11:18 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage