Tjoff blogt

woensdag, januari 10, 2007

Nieuws over de manager en de iPhone

Vandaag kwam Apple op de markt met het nieuwe tot op heden geheim gehouden product: de iPhone. 't Is een samenraapsel van de iPod, een gsm en een PDA maar dan voorzien van Apple's eigen gebruiksvriendelijke software.
Je moet maar es op deze site kijken en op die knoppekes bovenaan rechts klikken voor een demo. Ik denk dat ze weer ferm gaan scoren zoals ze met de iPod deden dankzij de formule prachtig design + gebruiksgemak. Het 'dink' is beschikbaar vanaf februari en zal rond de 300 EUR kosten. Apple kan misschien nog een proces aan hun been hebben doordat ze de naam eigenlijk gepikt hebben van Cisco Systems.

Verder deze avond iets in het nieuws gezien over het feit dat deze mens verkozen is tot manager van het jaar 2006:

Philippe Vlerick van Uco Textiles
[ Link naar VRTnieuws ]

Wat me vooral opvalt is dat zo'n mensen meestal duidelijk willen laten overkomen dat ze weten dat ze gelijk hebben. Waarschijnlijk is dat de enige manier om CEO-functies correct uit te voeren. Tenslotte moet er toch iemand beslissingen nemen en niet zoals het management-circus eronder (hiërarchisch gezien) rond de pot draaien om zoveel mogelijk verantwoordelijkheid af te wimpelen?


Foto: © VUM

Labels: , ,

3 reacties:

  • Doet me denken aan taatu (www.taatu.com), maar een stukske uitgebreider.

    Ooit nog es een wandelingske weesten op maken, en babbelkes gedaan, maar zat nie zo heel veel volk op en toch ook redelijk beperkt.

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/11/2007 5:56 p.m.  

  • tjoffke, kunt ge de vorige comment es onder de justen topic zetten? denk da ik al aan't slapen was toen ik em schreef

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/11/2007 11:09 p.m.  

  • @nachtje: Naast het feit dat ik dat precies gelijk niet meer kan veranderen, hoort je reactie waarschijnlijk hierbij.

    Door Blogger Tjoff, Op 1/12/2007 3:55 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage