Tjoff blogt

maandag, januari 08, 2007

Hassling Second Life

Toch weer ferm last gehad van de linkerknie vandaag. 'k Zal me vanaf nu wat meer concentreren op de rekoefeningen voor m'n linkerbeen en het volgende loopje, als m'n knie weer volledig pijnloos is, beperken tot 10 minuutjes. Naar 't schijnt is dat 't beste om het boeltje te doen genezen.

Verder deze avond wat zitten prutsen in Second Life. Gisteren heb ik me aangesloten bij de vrijwilligersvereniging "Diversity 2007" die racisme in die virtuele wereld tegengaat en vandaag heb ik volledig van scratch een eigen karakter gemaakt.
Toen Pieter van het werk dit item las, was hij verontwaardigd dat m'n karakter niet wat meer op onze grote helden "The Hoff" of "Hulk Hogan" leek.

Bij deze heb ik het goedgemaakt:

Labels: , , , , ,

2 reacties:

  • vanavond naar't schijnt in 'Koppen' een topic over Second life

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/09/2007 1:02 p.m.  

  • @ Nachtje: hmmm...dan moet ik zeker kijken
    De truc zit hem blijkbaar in het kopen & verkopen van land, real estate of currency om effectief geld te verdienen met dat dink

    Door Blogger Tjoff, Op 1/09/2007 1:04 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage