Tjoff blogt

dinsdag, januari 09, 2007

Vanavond in Koppen

Nathalie liet me weten dat er vanavond een topic is over "Second Life" in Koppen: [ link ]
't Ziet er echter naar uit dat het vooral zal gaan over het 'leven' daar op zich. Wat mij vooral interesseert is hoe op een plezante manier echte dollars maken i.p.v. Linden dollars om zo mijn egoïstische bijdrage te kunnen leveren aan deze materialistische wereld.

== UPDATE ==

Dit is de reportage uit Koppen:



En deze interessante reportage was een tijdje geleden op de VPRO te zien:

Labels: ,

2 reacties:

  • Doet me denken aan taatu (www.taatu.com), maar een stukske uitgebreider.

    Ooit nog es een wandelingske weesten op maken, en babbelkes gedaan, maar zat nie zo heel veel volk op en toch ook redelijk beperkt.

    Door Anonymous Anoniem, Op 1/12/2007 10:26 a.m.  

  • Naar aanleiding van een meeting vanavond in Gent (die helaas vol zit) heb ik http://slforum.be opgezet.
    Ga daar eens een kijkje nemen en post gerust je vraag.

    Door Blogger Pascal Van Hecke, Op 1/16/2007 5:49 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage