Tjoff blogt

vrijdag, maart 30, 2007

Verjaardagen

Zaterdagnamiddag ging ik met Doremie op bezoek bij m'n nichtje S., hier nog te bezichtigen op de voorlaatste foto in 't midden, om haar 21ste verjaardag te vieren met behulp van een prachtig dessertbuffet.
Na wat gezellige babbeltjes en goed gevulde magen gingen we terug naar huis alwaar ik het nog eens op een loopje rond de Watersportbaan zette.

Voor de liefhebbers:

  • duur: 33 min 21 sec
  • afstand: 6 km (5 km Watersportbaan + van thuis vertrokken & daar ook naar teruggekeerd he)
  • cal: 628 kcal
  • vet: 25%
  • max HR: 185 bpm
  • gem HR: 173 bpm

's Avonds vond dan ter gelegenheid van de verjaardag van maat Paul een drink plaats in Le Bal Infernal, je weet wel dat is dat café waar ik af en toe eens naartoe ga. Paul werd voorzien van een cadeautje dat we met z'n allen gekocht hadden: een prachtige vulpen met zo van dat goud en al + een bijpassende inktpot.
Het werd een ietwat vreemde avond vol emotionele uitspattingen en uitzonderlijke gebeurtenissen. Het ging allemaal een beetje aan me voorbij eigenlijk omdat ik eerder zin had die avond wat passief te zijn en te luisteren naar wat mensen te vertellen hadden. Naast dat passief zijn heb ik ook effe staan dansen achteraan. Er was nl. terzelfdertijd een feestje bezig ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van één of andere kapper. De enige moment waarop ik minder passief naar buiten stormde was toen een beginnende schermutseling aan de gang was tussen maat R. en een voorbijganger die probeerde om maat R.'s portefeuille te pikken. Nu ja, die gast zette het - zonder buit - op een lopen toen hij zag dat we met z'n allen solidairgewijs naar buiten kwamen.
Als afsluiter ben ik met maat S. nog wat blijven plakken om uiteindelijk in de (eerder late) ochtend pas naast Doremie te kruipen.
Al bij al een fijn avondje dus!

Labels: , , , ,

1 reacties:

  • Kleine correctie: hij is om 11u30 zondagmorgen komen slapen, net nadat ik was opgestaan. Klein detail weliswaar.
    :-)

    Door Anonymous Anoniem, Op 3/30/2007 9:42 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage