Tjoff blogt

vrijdag, november 07, 2008

Jezus

Jezus woonde in Eke, vlakbij Nazareth.
Hij verkoos shoppen in Gent boven de Makro. In Gent ging hij graag naar de bibliotheek aan het Zuid, wat makkelijk was doordat hij daar dan ook naar het Zuidcomplex kon gaan om te shoppen.

In de bibliotheek hebben ze internet. En dat vond Jezus de max!
Nu wil het toeval dat hij daar recentelijk, ja eergisteren, nog zat te surfen.
Op de website van Deredactie had hij gezien dat Obama de nieuwe president van Amerika zou worden. "Eindelijk eens iemand die half-zwart is" dacht Jezus.

Het deed hem denken aan zijn jeugd. Jezus was ooit een adoptiebaby. Hij was geboren in Kenia en sprak vloeiend Dholuo.

Op een dag, gisteren, kwam Jezus de vrouw van zijn leven tegen. Ze hield van shoppen. En vooral van Jezus' Visa-kaart.
Ooit, deze morgen, vertelde Jezus me dat hij dolverliefd was op haar.

Iets later, deze middag, veranderde de stemming. 't Had te maken met het krediet van zijn Visa-kaart maar hij ging het me deze avond nog wel eens uitleggen.

Nog iets later, daarnet, waren ze niet zo dol meer op elkaar. Nee, echt, ik heb het gecontroleerd op zijn Facebook.

Voor meer roddels wacht ik tot vanavond. Dan zie ik Jezus tijdens onze wekelijkse bijbelstudie. Het zal weer een zot weekend worden. Haha, zijt daar maar zeker van!

Labels: , ,

1 reacties:

  • Allemaal Lulkoek. Jezus woont in Eygelshoven. Althans daar woont het adoptiegezin waar ik die rekel heb achtergelaten! De blaag liep me net iets te veel in de gaten met zijn waterspielerei en het vermenigvuldigen van die broden. De bakker van Passart heeft dat jong terecht nog een keer voor zijn kloten geschoten in 1987.

    Door Anonymous Anoniem, Op 11/10/2008 6:24 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage