Tjoff blogt

maandag, november 03, 2008

Tomaten

"Na jaren van proteïnerijke Dr. Oetker's eten drong het plots tot me door dat de droogte van de tonijn die ik bovenop die bevroren Dr. Oetker met champignons legde, perfect gecountered kan worden door er ook nog sappige schijfjes tomaat op te leggen." is ongetwijfeld één van de langste zinnen die vandaag plots uit het niets door m'n hoofd gingen.
Ok, ik lieg. Vervang "uit het niets" maar door "doordat ik honger kreeg". Dat laatste heb ik trouwens nog altijd want zopas rijpte enkel de idee om die Dr. Oetker met champignons, die ik overigens in de Delhaize kocht, te beleggen met tomaat van bij de Turkse supermarkt, vergezeld van het idee dat rond oktober 2007 door m'n hoofd ging namelijk "garneren met tonijn" maar waarvan ik de laatste tijd niet helemaal tevreden meer ben doordat je het met die configuratie voor de smaak echt niet hoeft te doen.

"Ik ga de oven aanleggen." is trouwens de kortste volzin die vandaag door m'n hoofd ging.

Labels: ,

3 reacties:

  • Dr. Oetker, die spijtig genoeg niet meer is, is de enigste gynaecoloog wiens producten ik bewaar in de ijskast... Geen spermastalen of andere levende organismen alhoewel die pizza spinazie doet me er soms wel aan denken... RIP Dr. Oetker ook al ben je al langer dan een jaar weg van ons. Graag zou ik zijn graf willen bezoeken...

    Door Blogger C-life, Op 11/04/2008 12:04 a.m.  

  • straks kunde uw eigen pizzeria beginnen...

    Door Anonymous Anoniem, Op 11/04/2008 12:46 p.m.  

  • Het is alleszins de eerste dokter die een wondermiddel heeft uitgevonden: pizza maakt gelukkig.
    Zijn ziel zal altijd blijven rondwaren in onze darmen en magen.

    Door Anonymous Anoniem, Op 11/04/2008 9:31 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage