Tjoff blogt

maandag, januari 26, 2009

Dank u mama!

Uitslag test "Hoe groot is mijn zelf-waardering?"
Je hebt in deze test 12 van de 13 punten behaald.

Betekenis van je score
Je voelt je op je gemak met jezelf. Je geniet van het leven en je geniet van mensen. Waarschijnlijk is er iemand in je in je eerste levensjaren geweest die je geleerd heeft om jezelf te waarderen. Dat is een felicitatie waard. Het is een waardevol geschenk waarvoor je die persoon (of personen) misschien nog eens kunnen bedanken. Je bent ook in staat om anderen te helpen zichzelf beter te waarderen. Je staat op een goede manier in het leven en je zult de reis door het leven heel plezierig vinden.

Via: http://www.spiritplaza.org/testen/zelf-waardering-test.php

Labels: , ,

4 reacties:

  • WTF, dit is gewoon kei hard commercieel gedoe!!! Vooral het stukje dat ik in vet heb gezet! :)

    Je hebt in deze test 2 van de 13 punten behaald.

    Betekenis van je score

    We moeten hier echt iets aan doen! Want het lijkt er op dat je wel erg hard bent voor jezelf. Het kan zijn dat een kritisch persoon je in de eerste levensjaren geleerd heeft om zo kritisch naar jezelf te zijn. Je kunt beter proberen een aantal denkbeelden over jezelf te wijzigen in plaats van jezelf zo onder te waarderen. Misschien dat een optimistische vriend of vriendin je kan helpen om wat realistischer naar jezelf te kijken. Ik ben er zeker van dat je met enige moeite je score op deze test stapje voor stapje kunt verhogen en je leven wat plezieriger en gelukkiger te maken! Je zou eens kunnen proberen een lijst te maken van alle dingen die je goed doet. Sla daarbij niets over en zeker niet de dingen waarvan je zelf vindt dat het eigenlijk niets bijzonders is! Je zou wel eens verbaasd kunnen zijn van jezelf. Vraag ook eens aan vrienden of vriendinnen om vijf positieve eigenschappen van jou op te schrijven. Hang die lijst aan de muur, zodat je regelmatig je bijzondere eigenschappen kunt zien. Misschien begin je wel een nieuwe rage en wil iedereen wel zo´n "Ik ben lekker toch OK!!" lijst hebben.
    Als je meer wil weten over paranormale verschijnselen en spirituele ontwikkeling, neem dan eens een abonnement op een van onze gratis nieuwsbrieven door hier te klikken.

    Door Blogger C-life, Op 1/28/2009 9:45 a.m.  

  • Pure commerce :)

    Door Blogger Tjoff, Op 1/28/2009 12:20 p.m.  

  • Ben je trouwens al begonnen aan je "Ik ben lekker toch OK!!"-lijst?

    Door Blogger Tjoff, Op 1/28/2009 12:21 p.m.  

  • Mijn eigenste lijstje: Dingen die ik oke vind.

    - Ik erger me in bijna iedereen
    - Ik hou van niets doen
    - De gedachte dat de wereld een betere plaats zou zijn als de helft hier weg wordt geblazen
    - Het woord 'Geluk' is uitgevonden door een manisch depressief iemand.
    - Ik ben oke op de manier hoe ik tegen het leven kijk
    - De meeste mensen zijn hypocriet en likken graag het gat van de apen die boven hun staan.
    - Ik haat lijstjes :)

    Door Blogger C-life, Op 1/28/2009 1:48 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage