Tjoff blogt

zondag, november 19, 2006

Lichtjes


Bij "doe het zelf Van De Walle" verkopen ze vanalles voor de fiets en dus, zoals de naam reeds doet vermoeden, alles voor de doe-het-zelver.
Ik spurtte naar beneden en fietste via de watersportbaan naar Van De Walle in Drongen.
Mijn fiets is momenteel tip top in orde maar aangezien ze in Gent enorm streng zijn op fietslichten besloot ik toch zo van die draagbare lichtjes te kopen in geval m'n fietslichten het weer zouden laten afweten. Naar 't schijnt zijn de die van "SMART" de beste.


Een samengesteld pakket leek me 't beste dus kocht ik een pakketje met een voor- en achterlicht en 2 van die klemmen om op je fiets te vijzen zodat je de lichtjes er makkelijk aan kan vastklemmen.


Op dat moment kreeg ik een koopaanval en kocht ik ook nog 3 banddinges en een doosje Tip Top materiaal om fietsbanden te plakken. Het verleden leerde me namelijk dat dit geen overbodige luxe is om te hebben (zie hier).
Vervolgens zette ik m'n tocht verder naar een andere rayon en besloot ik me eindelijk eens een weegschaal aan te schaffen. Een digitale was veel duurder maar 't leek me beter dan zo'n analoge dus ging ik voor de dure optie.
"Bankcontact?" vroeg de kassierster. Alweer floepte ik m'n kaart in zo'n toestel en tot m'n grote verbazing was het deze keer op een halve seconde geregeld. "Dat was snel. Normaal gezien duurt dat een paar seconden" zei ik. "Hier zijde ze vlug kwijt he meneer" zei de kassierster. Door deze opmerking noopte ze me tot een glimlach.

Op m'n terugweg maakte ik deze mooie foto van de watersportbaan. Misschien dat ze deze bij Gentblogt.be ooit gebruiken?



's Avonds waren we uitgenodigd bij een collega die vandaag naar Zuid-Afrika vliegt voor een periode van 6 maanden om daar de beestjes te gaan verzorgen in de Makalali Game Reserve.
Het was een schitterende fuif. Enkele sfeerbeelden:



Een volledig fotoverslag vind je binnenkort op het fotoalbum op datum 18/11/2006.

Labels: , , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage