Tjoff blogt

maandag, december 04, 2006

De ketting en de pc

Het was reeds geweten, doch nu ook nog eens bevestigd: ik heb goddelijk gespierde benen. Dat moet wel, of beter: dat is zo. De bewijzen zijn er. Ik heb m'n fiets naar de knoppen gereden door m'n ketting door te trappen. Schitterend, toch?
Voorlopig dus weer de papa z'n fiets geleend (=hij zal hem in de komende 20 jaar toch niet direct nodig hebben) om daar ook een puinhoop van te proberen maken.
Na een droge werkdag stond er vandaag nog een pc-installatie op het programma. Een vriendin waar ik al lang niks meer van gehoord had, heeft zichzelf deze week overhaald tot de aankoop van een nieuwe PC. Aangezien ze van toeten nog blazen wist met betrekking tot de installatie, besloot ik dat meisken ne keer te helpen. Na een paar uurkes installatie, gezellig tetteren en 2 bruine Leffe's staat alles in orde en kan ze haar journalistieke praktijken weer de vrije loop laten gaan.
Voor de rest de laatste tijd zwaar zitten zoeken om een DVD+VR, ik weet het ik ben weer saai aan het doen, te converteren naar MPEG om wat nostalgisch filmmateriaal uit de oude doos op YouTube te krijgen voor m'n volgende blogitem (zou normaal gezien hierboven moeten staan, alléja nu nog niet, maar straks wel en als logisch gevolg hiervan op het moment dat je dit leest misschien ook al).

Labels: ,

2 reacties:

  • en daarmee zat meneer weer nekeer op de computer voor de verandering

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/05/2006 9:43 p.m.  

  • sleurt der hem maar vanachter Do, te veel is ook nie goe hé, en hij kan daar zeker van meespreken....

    Door Anonymous Anoniem, Op 12/05/2006 11:05 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]



<< Homepage